SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI DRUŽBE ELGOLINE D.O.O

(splošni pogoji prodaje in dobave blaga ter opravljanja storitev)

Splošni prodajni pogoji urejajo pravna razmerja med prodajalcem ELGOLINE d.o.o., Podskrajnik
34, 1380 Cerknica, Republika Slovenija, (v nadaljevanju: prodajalec) in kupci plošč tiskanega vezja in
izdelkov prodajalca (v nadaljevanju: blago).

1.1. Splošni prodajni pogoji urejajo pravna razmerja med prodajalcem ELGOLINE d.o.o., Podskrajnik
34, 1380 Cerknica, Republika Slovenija, (v nadaljevanju: prodajalec) in kupci plošč tiskanega vezja in
izdelkov prodajalca (v nadaljevanju: blago).
1.2. Splošni prodajni pogoji se nanašajo na vsa razmerja, ki se vzpostavljajo med prodajalcem in kupci,
razen če prodajalec in kupec glede posameznih pravic oziroma obveznosti izrecno drugače dogovorita,
in so del prodajne pogodbe.
1.3. Veljavni so izključno le dogovori, ki so sklenjeni v pisni obliki. Kot pisna korespondenca se štejejo
vsa sporočila preko ustreznih telekomunikacijskih sredstev (elektronska pošta).
1.4. Ti splošni pogoji imajo prednostni vrstni red pred nakupnimi pogoji kupca, razen če ni pisno izrecno
drugače dogovorjeno.
1.5. Splošni prodajni pogoji stopijo v veljavo s potrditvijo naročila s strani prodajalca in so objavljeni na
spletni strani www.elgoline.si.

2.1. Vsa dokumentacija (naročila, kupčeve zahteve po izdaji ponudbe ter ponudbe, specifikacije,
dokumenti) mora biti posredovana v pisni obliki. Šteje se, da je naročilo izdano v pisni obliki, če je
prodajalcu posredovano po pošti ali v elektronski obliki.
2.2. Kupec mora naročilo jasno in nedvoumno definirati z vsemi potrebnimi podatki, specifikacijami,
tehničnimi zahtevami. Kupec mora ob prvem naročilu in ob vsaki naslednji spremembi dostaviti vso
tehnično dokumentacijo in tehnične zahteve za izdelavo blaga (plošč tiskanega vezja). V primeru
kupčeve nepopolne dokumentacije mora le-ta na poziv prodajalca dopolniti manjkajočo in neustrezno
tehnično dokumentacijo, datumi dobave se v takem primeru ustrezno podaljšajo in se pričnejo šteti od
datuma prejema popolne dokumentacije, kar stranki pisno dokumentirata.
2.3. Po prejemu povpraševanja s strani kupca, prodajalec v roku 24 ur izda pisno ponudbo, ki vsebuje
količino, prodajno ceno, roke dobave, lokacijo dobave in tehnično specifikacijo glede na kupčeve
zahteve oziroma poda svoj predlog, glede na proizvodnje zmožnosti. Kupec in prodajalec sta
enakovredno zavezana k dani ponudbi.
2.4. V primeru, da kupec poda naročilo na delovni dan do 10 ure se ta dan šteje za prvi dan dobavnega
roka. V kolikor kupec poda naročilo po 10 uri se za prvi dan dobavnega roka šteje naslednji delovni dan
po oddanem naročilu po 10 uri. V primeru, da pride do tehnične neskladnosti, nepopolnih podatkov, ki
se ugotovijo pri končni pripravi proizvodnjih podatkov, se temu ustrezno spremeni dobavni rok.
2.5. Veljavnost ponudbe, pripravljene s strani prodajalca, je 30 delovnih dni, če v ponudbi ni določen
drugačen rok veljavnosti.
2.6. Prodajalca zavezujejo le ponudbe, dane v pisni obliki.
2.7. S kupčevo potrditvijo prodajalčeve ponudbe v času veljavnosti ponudbe se smatra, da je
pogodbeno razmerje vzpostavljeno.
2.8. Naročilo kupca, ponudba prodajalca, kupčeva potrditev ponudbe in ti splošni pogoji sestavljajo
pogodbo med strankama (prodajalcem in kupcem), v kolikor ni pisno drugače določeno.
2.9. Naknadne spremembe in dopolnitve pogodbe so veljavne le, če so podane pisno in sprejete pisno
s strani obeh strank.

3.1. Cene, določene v ponudbi prodajalca in potrditvi ponudbe prodajalca s strani kupca, imajo
maksimalno veljavnost 1 mesec. Izjema so pogodbe sklenjene na letni ravni, ki imajo veljavnost cene
določeno posebej.
3.2. Cene so v DOLARJIH ali EURIH in brez DDV ter FCA prodajalčevo skladišče (Ex Works), razen če
se kupec in prodajalec dogovorita drugače.
3.3. V primeru informativnega povpraševanja s strani potencialnega kupca poda prodajalec
informativno ponudbo z informativnimi cenami, ki niso zavezujoče narave.
3.4. Po prejemu popolne dokumentacije in naročila s strani kupca poda prodajalec ponudbo s cenami,
ki pa so od trenutka, ko kupec potrdi ponudbo, zavezujoče narave in so del sklenjene prodajne pogodbe. Kakršnekoli spremembe s strani kupca ali prodajalca morajo biti pisno dogovorjene, da so
veljavne in zavezujoče.
3.5. Prodajalec se zaveže izstaviti račune za plačila, ki so v skladu s sprejeto ponudbo s strani kupca,
na naslov, ki je naveden na naročilu in je podlaga sprejete ponudbe, v roku 15 dni od odpreme blaga.
3.6. Rok plačila je 30 dni od datuma prejema računa pri kupcu, če se pogodbeni stranki ne dogovorita
drugače.
3.7. Plačila se izvedejo brez odbitka in v valuti, ki je navedena na računu, razen če se stranki dogovorita
drugače. Plačilo se šteje za izvedeno, ko prodajalec prejme kupnino na transakcijski račun.
3.8. V primeru, da je kupec v zamudi z dogovorjenim plačilom, ima prodajalec pravico: začasno ustaviti
dobavo do poplačila in posledično ustrezno podaljšati roke dobave, zaračunati zakonite zamudne
obresti ter vse stroške izterjave, odstopiti od pogodbe.

4.1. Rok izdelave in dobave je določen v ponudbi in teče od:
a) kupčeve potrditve ponudbe oziroma,
b) dneva, ko kupec in prodajalec dokončno uredita in izmenjata vso potrebno dokumentacijo in ko
razjasnita vsa odprta tehnična vprašanja,
vse navedeno pod točko a in b je evidentirano pisno.
4.2. Prodajalec ima pravico zadržati dobavo, v primeru, da kupec na dan dobave nima poravnanih
zapadlih obveznosti do prodajalca.
4.3. V primeru, da prodajalec ne more izpolniti dobave v dogovorjenem roku, o tem nemudoma obvesti
kupca in oceni čas zamude dobave ter mu sporoči novi rok dobave.
4.4. V primeru kasnejših zahtev in sprememb s strani kupca se roki dobave ustrezno podaljšajo,
ustrezno se spremeni tudi cena iz ponudbe.
4.5. V primeru, da nastanejo zamude izdelave ali/in dobave zaradi višje sile ali zaradi drugih izrednih
okoliščin, za katere prodajalec ne more odgovarjati (npr. potres, požar, poplava, zamuda ali zavrnitev
pri izdaji uradnih dovoljenj, stavka delavcev, zamuda prodajalčevega dobavitelja, itd.) in so razlogi za tovrstno zamudo ustrezno pisno dokumentirani, se rok izdelave in/ali dobave podaljša za čas trajanja
teh razlogov.
4.6. Prodajalec ne prevzema nobenih odgovornosti zaradi zamud, ki nastanejo na strani prevoznikov
blaga.

5.1. Prodano blago ostane last prodajalca tudi po izročitvi v posest kupcu in sicer vse dokler kupec ne
plača celotne kupnine, morebitnih zaračunanih obresti ter stroškov izterjave. Enako velja tudi, če je
kupec blago že dogradil.

6.1. Reklamacija s strani kupca ne zadrži njegovega plačila.
6.2. Prodajalec prevzema odgovornost za blago, ki je proizvedeno v skladu s tehnično dokumentacijo,
specifikacijami in pisnimi dogovori s strani kompetentnih oseb pri prodajalcu.
6.3. Kupec lahko reklamacijske zahtevke uveljavlja zaradi:
a) količinske napake – nemudoma, vendar najkasneje v roku 8 dni od dneva prejema blaga s
strani kupca
b) poškodovane zapakirane pošiljke – nemudoma ob prevzemu pri prevozniku in o tem pisno
obvestiti prodajalca
c) kakovostne napake – v reklamacijskem roku 6 (šest) mesecev od dobave blaga.
6.4. Kupec mora prijaviti napako prodajalcu v pisni obliki, z natančnim opisom in pozvati prodajalca, da
si stvar ogleda in reklamacijski zahtevek analizira.
6.5. V primeru, da se ugotovi, da je reklamacijski zahtevek upravičen, bo prodajalec izvedel vse analize
in preglede, da bo ugotovil zakaj je prišlo do napake in skušal ugotovljeno napako odpraviti, kupec pa
mora celotno reklamirano blago dostaviti prodajalcu.

7.1. V namene nemotene oskrbe kupca, oskrbe ob želenem času ter vnaprejšnji zagotovitvi cene blaga
ob normalnih, standardnih pogojih, ima kupec možnost, da naroči blago za odpoklic. Blago, ki ga kupec
naroči za odpoklic se nahaja v prostorih prodajalca in ima garancijsko dobo neobdelanega blaga 12
mesecev od trenutka, ko je blago izdelano/proizvedeno.
7.2. Dobavni rok za odpoklicano blago je 14 dni, razen v primeru, ko stranki dogovorita drugače. Plačila
kupec izvede po vsakokratnem prejemu blaga, ki ga je odpoklical pri prodajalcu. Minimalna vrednost
odpoklicanega blaga mora biti 100 eur.
7.3. Pogodbeni stranki ob naročilu blaga za odpoklic dogovorita rok, v katerem mora kupec naročeno
blago odpoklicati. Maksimalni rok za odpoklic blaga je 1 leto od potrditve naročila s strani kupca razen,
če se stranki ne dogovorita drugače. V kolikor kupec v dogovorjenem roku blaga ne odpokliče ga
prodajalec pozove k celotnem odpoklicu blaga. V primeru, da se kupec tudi po pozivu k odpoklicu, ne
odzove oziroma blaga ne odpokliče in od poziva preteče tri mesece, ima prodajalec vso pravico, d a
smatra oziroma šteje ne odpoklicani del blaga za prodan in dobavljen kupcu, in na podlagi tega izstavi
račun za sorazmerni del ne odpoklicanega blaga.

8.1. Prodajalec ne odgovarja za škodo na blagu, ki bi nastala kupcu kot posledica kupčevih zamud pri
izpolnjevanju pogodbenih obveznosti ali kot posledica kupčevih posredovanj nepravičnih in netočnih
podatkov, specifikacij, projektov ali katerih koli drugih podatkov in ima pravico zahtevati povračilo vseh
morebitnih stroškov, izgub ali škode.
8.2. Kupec sam krije vse stroške, ki nastanejo zaradi nepravilne specifikacije, ki jo posreduje prodajalcu.
8.3. Za škodo, ki ni nastala neposredno na blagu, prodajalec ne odgovarja, zlasti ne za izgubljeni
dobiček, in/ali druge premoženjske ali nepremoženjske škode kupca.
8.4. V primeru, da sta stranki dogovorili pogodbeno kazen je kakršna koli dodatna zahteva, plačilo,
obveznost iz naslova za katerega je bila dogovorjena pogodbena kazen, izključena.

9.1. Izjemoma lahko kupec odstopi od pogodbe pod pogojem:
a) da je zamuda pri dostavi blaga nerazumno dolga in da kljub dogovorjenemu podaljšanemu
roku za izpolnitev obveznost ni izpolnjena.
b) če prodajalec namenoma ali iz hude malomarnosti povzroči, da je dobava blaga nemožna.
9.2. Prodajalec ima pravico do odstopa od pogodbe:
a) če se pojavi dvom o solventnosti kupca in le ta ne predloži zahtevanega finančnega
zavarovanja ali v primeru, da je bil nad kupcem uveden stečajni postopek ali postopek prisilne
poravnave.
b) če je zaradi višje sile, stavke ali siceršnjih okoliščin, ki jih ni sam povzročil, nezmožen izpolniti
pogodbene obveznosti.
9.3. Obvestilo o odstopu mora biti podano z nedvoumno pisno izjavo in poslano na naslov prodajalca
ELGOLINE d.o.o, Podskrajnik 34, 1380 Cerknica.

10.1. V primeru, da po sklenitvi pogodbe nastanejo okoliščine, ki otežujejo izpolnitev obveznosti eni od
strank, ali če se zaradi njih ne da doseči namene pogodbe, v obeh primerih pa v tolikšni meri, da
pogodba očitno ne ustreza več pričakovanjem pogodbenih strank in bi bilo po splošnem mnenju
neupravičeno pričakovati, da se takšna pogodba ohranja v veljavi, lahko stranka, ki ji je izpolnitev
otežena, oziroma stranka, ki zaradi spremenjenih okoliščin ne more uresničiti pogodbe, zahteva razvezo
pogodbenega razmerja.
10.2. Razveze pogodbenega razmerja ni mogoče zahtevati, če bi morala stranka, ki se na spremenjene
okoliščine sklicuje, ob sklenitvi pogodbe te okoliščine upoštevati ali če bi se jim lahko izognila oziroma
če bi lahko njihove posledice odklonila. V takem primeru je stranka, ki uveljavlja klavzulo o spremenjenih
okoliščinah, odškodninsko odgovorna.
10.3. Stranka, ki zahteva razvezo pogodbe, se ne more sklicevati na spremenjene okoliščine, ki so
nastale po izteku roka, določenega za izpolnitev njene obveznosti.
10.4. Pogodba se ne razveže, če druga stranka ponudi ali privoli, da se ustrezni pogoji pravično
spremenijo.
10.5. V primeru, da se pogodba razveže, morata stranki druga drugi vrniti ali poravnati vse prejete
storitve. Morebitno zmanjšanje vrednosti se v tem primeru upošteva.

11.1. Stranki se zavezujeta, da bosta vse podatke, ki izhajajo iz pogodbene dokumentacije in druge
podatke, ki izhajajo iz pogodbenega razmerja ohranjali kot poslovno skrivnost ves čas trajanja
pogodbenega razmerja in po prenehanju pogodbenega razmerja.
11.2. Za poslovno skrivnost štejejo skice, sheme, izračuni, formule, navodila, spiski, dopisi, zapisniki,
pogodbene listine, in drugi podatki v materializirani in nematerializirani obliki.
11.3. Stranka zaradi kršenja poslovne skrivnosti po tej določbi odškodninsko odgovarja za materialno
in nematerialno škodo.
11.4. Stranki lahko le pisno določita izjemo od te določbe.

12.1. Prodajalčeva interna izvedbena dokumentacija, načrti, tehnična dokumentacija, vzorci, katalogi,
brošure, ilustracije, gerberji in podobno, je intelektualna lastnina prodajalca in je predmet ustreznih
zakonskih določb o reprodukciji in kopiranju, kar pomeni, da jih kupec ne sme uporabljati brez pisnega
soglasja prodajalca.
12.2. Pogodbeni stranki sta dolžni varovati podatke pred dostopom tretjih oseb.
12.3. Dokumentacija iz 12.1 točke se hrani izključno pri prodajalcu, v kolikor bi kupec zahteval
dokumentacijo iz 12.1. točke jo lahko pridobi proti plačilu v skladu z dogovorom s prodajalcem.

13.1. Prodajalec bo pri vsakem naročilu in izdelavi upošteval vsakokratno tehnično dokumentacijo, ki
mu jo dostavi kupec, izvedbeno dokumentacijo, poleg tega pa bo vsako blago v skladu s standardom
ISO 9001, ISO 14001 in UL certifikatom ter v skladu z ROHS Direktivi in Uredbo REACH.

14.1. Zaposleni, pogodbeni zastopniki, pogodbeni posredniki prodajalca niso pooblaščeni, da se ustno
dogovarjajo drugače, kot je navedeno v te pisnih pogojih ali v samih prodajalčevih ponudbah. Dogovori
veljajo samo v pisnih ponudbah, zgolj usten izjave prodajalčevih zastopnikov za prodajalca niso
zavezujoče, razen v kolikor niso ti za to izrecno pisno pooblaščeni.

15.1. Kupec mora dobavljeno blago shranjevati pod posebnimi pogoji. Pogoji shranjevanje blaga in
čas shranjevanja vplivajo na kvaliteto blaga. Minimalne zahteve shranjevanja so:
a) Temperatura: 20 ̊̊
C (± 5 ̊)
b) Relativna vlažnost: 40% (± 20 %)
15.2. V primeru, da kupec pred uporabo in predelavo blaga ni pravilno shranjeval, prodajalec zavrača
kakršnokoli odgovornost in ne priznava oziroma ne prevzema garancijskih zahtevkov.

16.1. Dvanajst mesečni garancijski rok od dneva dobave, prodajalec zagotavlja za blago, ki ga kupec
ne vgradi v svoje proizvode oziroma ga kupec ne predela znotraj 12 mesecev od dneva dobave kupcu.

17.1. Kupec se zaveže, da ne bo tretjim osebam odstopil nobene terjatve, ki jo ima do prodajalca brez
njegove pisne potrditve. Za pisno potrditev se štejejo tudi vsa sporočila poslana preko te
komunikacijskih sredstev.

18.1. Splošni prodajni pogoji veljajo v vseh razmerjih, razen če se stranki predhodno izrecno drugače
pisno dogovorita. Stranki se zavzemata za mirno reševanje morebitnih konfliktov med njima. V primeru,
da sporazumna rešitev nesoglasij med strankama ne bo mogoča, je za razrešitev spora pristojno
sodišče po sedežu prodajalca.
18.2. Pogodbeni stranki za urejanje medsebojnih razmerij določata izključno uporabo prava po sedežu
prodajalca.
18.3. Ti splošni pogoji se objavijo na spletni strani družbe in veljajo od 15.11.2023 dalje.

Matjaž Levar
Direktor družbe ELGOLINE, d.o.o.

Splošni prodajni pogoji družbe Elgoline d.o.o.

Prenesi PDF

Prenesi

Potrebujete pomoč?

Pišite nam
in z veseljem vam bomo
pomagali

Top